با کمک شیب تردمیل چگونه می توانیم لاغر شویم؟

با کمک شیب تردمیل چگونه می توانیم لاغر شویم؟ راه رفتن روی تردمیل با شیب، قطعا چربی سوزی بیشتری به نسبت پیاده روی معمولی دارد. زمانی که شیب تردمیل را کمی افزایش می دهید، برای حرکت روی تردمیل، عضلات شما بیشتر درگیر می شوند و فشار بیشتری را تحمل می کنند که در نتیجه آن، با کمک شیب تررمیل می توان لاغری را تجربه کرد. همه می دانند که پیاده روی در تپه سخت تر از قدم زدن در زمین های هموار است. هنگامی که در سربالایی راه می روید، می توانید ضربان قلب خود را سریعتر احساس کرده و تنفس شما سریعتر شود. این میزان فشاری که به عضلات شما وارد می شود، باعث چربوی سوزی و در نتیجه لاغر شدن می شود. اما قبل از اینکه به این سوال بپردازیم که با کمک شیب تردمیل چگونه می توانیم لاغر شویم، باید به این بپردازیم که علت چاقی شما چیست و در کدام قسمت بدن اضافه وزن بیشتری دارید؟ پاسخ این سوال می تواند به شما در انتخاب و خرید تردمیل و استفاده بهینه از آن کمک کند.

با کمک تردمیل چگونه می توانیم لاغر شویم؟

افزایش شدت تردمیل برای لاغر شدن با تردمیل

این عقیده که ورزش با شدت کم برای کاهش چربی بهتر است، ابطال شده است. به گفته لن کراویتز، دکترای دانشگاه نیومکزیکو، بدن شما هنگام ورزش با شدت کم،  چربی می سوزاند. اما هنگامی که با شدت متوسط تا زیاد ورزش می کنید کالری بیشتری می سوزانید.

با کمک شیب تردمیل چگونه می توانیم لاغر شویم؟

افزایش سرعت تردمیل برای لاغر شدن با تردمیل

چه در حال پیاده روی باشید و چه در حال دویدن، سرعت بیشتر باعث افزایش کالری سوزی در از دست دادن چربی شکم می شود. بر اساس تخمین های دانشکده پزشکی هاروارد شخصی که وزنش 155 پوند است، با سرعت 3.5 مایل در ساعت و به مدت 30 دقیقه راه رفتن، حدود 150 کالری می سوزاند. با افزایش سرعت به 4 مایل در ساعت می تواند به 167 کالری سوزی برسد و با سرعت 4.5 مایل در ساعت کالری سوزی وی  به 186 می رسد.

لاغری با تردمیل با تردمیل ممکن است؟

صرف خرید تردمیل خانگی و قرار دادن آن در گوشه ای از خانه، قطعا هیچ تاثیری در لاغری ندارد. برای لاغری با تردمیل باید برنامه منظمی داشته باشید و هدف خود را از ورزش با تردمیل مشخص کنید. عوامل زیادی را برای لاغری با تردمیل باید در نظر بگیرید که وضعیت تغذیه، تجرک، ساعت آزاد و شرایط پزشکی شما تنها چند مورد از آن ها می باشد.

اما می توان گفت لاغری با تردمیل ممکن است اگر هدفمند فعالیت کنید و متعهد باشید. پس اگر فقط رویای لاغری با تردمیل را دارید، خرید تردمیل تنها باعث لاغر تر شدن کیف پول شما می شود!

تجربه لاغری با تردمیل

بسیاری از افراد با هدف لاغری با تردمیل، برای خرید تردمیل خانگی اقدام می کنند. اما اگر از تجربه لاغری با تردمیل از کاربران تردمیل بپرسید، هر کسی نظر خود را دارد. فردی معتقد است با روزانه به مدت نیم ساعت ورزش کردن می توان به وزن دلخواه رسید، اما بر خی دیگر به نتیجه نرسیده اند و تنها استفاده از تردمیل را موثر نمی دانند.

علت این موضوع هم شرایط بدنی، شرایط ورزش کردن، برنامه غذایی، تحرک افراد و بسیاری از پارامترهاست که در زندگی هر کسی متفاوت است. از این رو نمی توان با خواندن نظرات یک کاربر ناامید یا امیدوار شد.

اما مسئله مهمی که باید بدانید این است که چه روزی نیم ساعت ورزش کنید و چه بیشتر، تناوب در ورزش کردن به لاغر شدن با تردمیل کمک می کند. نکته دیگر داشتن برنامه غذایی و رعایت کردن در مصرف چربی ها، شیرینی ها و غذاهای پر کالری است. با توجه به بدن هر فردی، ممکن است داشتن برنامه غذایی در لاغری با تردمیل موثرتر باشد.

نکته مهمی که از بسیاری از افرادی که با تردمیل ورزش می کنند شنیده می شود این است که قبل از دویدن روی تردمیل، حتما ورزش های کششی انجام دهید و در طی ورزش با تردمیل سرعت را در بازه های زمانی مختلف کم یا زیاد کنید. فقط حواستان باشد برای رسیدن به لاغری با تردمیل، به بدن خود آسیب نرسانید و همانطور که یک شبه به این وزن نرسیده اید، با تمرین یکی دو روزه نیز، نمی توانید لاغر شوید!

تردمیل کجاها را لاغر میکند؟

با دویدن روی تردمیل مانند دویدن در یک مسیر، همه اندام های شما از جمله قلب، عضلات پا، کمر، شکم، ران و پهلو درگیر هستند. هر چه تمرین شما قوی تر باشد و تداوم بیشتری داشته باشد. در کل تمرکز تردمیل بر روی شکم، پهلو، باسن و ران می باشد که اگر قصد خرید تردمیل برای لاغری را دارید، باید با مشورت با متخصصان برای خرید تردمیل خانگی اقدام نمایید.

لاغری شکم با تردمیل

لاغری شکم با تردمیل از دغدغه بسیاری از کاربران تردمیل می باشد. برای لاغری شکم با تردمیل پیشنهادات زیادی وجود دارد. یکی از این توصیه ها نوشیدن آب قبل از شروع دویدن روی تردمیل است. به این صورت که برای لاغری شکم با تردمیل، یک ساعت قبل از دویدن، نیم لیتر آب بنوشید تا در حین ورزش بدن تان دچار کم آبی نشود.

از این توصیه های برای لاغری شکم با تردمیل بی نهایت وجود دارد. اما بهترین توصیه این است که ابتدا حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید. زیرا در مواردی فرد دچار ساییدگی زانو یا گودی کمر است که  برای لاغری با تردمیل ممکن است محدودیت هایی داشته باشد یا حتی ممکن است نیاز به داشتن برنامه غذایی نیز وجود داشته باشد. از این رو برای خرید تردمیل خانگی جهت ورزش در خانه ولاغری شکم، ابتدا شرایط خود را بررسی کنید.

لاغری باسن با تردمیل

خرید تردمیل خانگی نه تنها با هدف لاغری باسن با تردمیل است بلکه برای برجسته کردن باسن نیز می توانید از تردمیل استفاده کنید. برای لاغری باسن با تردمیل می توانید از راه رفتن با سرعت متوسط بر روی تردمیل کمک بگیرید.  البته باید اضافه کنیم که با هر هدفی که روی تردمیل راه بروید، در حال لاغری باسن با تردمیل هستید.

اما در صورتی که قصد برجسته سازی باشن با تردمیل را دارید، بهترین توصیه، برجسته سازی باسن با کمک شیب تردمیل می باشد. اما حواستان باشد که برای لاغری با کمک شیب تردمیل افراط نکنید و سرعت تردمیل را در درجه های بالا تنظیم نکنید. در وقاع بهتر است به صورت تناوبی و بین 2 تا 3 روز در هفته با کمک شیب رتدمیل ورزش کنید و در باقی هفته به تمرین معمولی بپردازید.

لاغری ران با تردمیل

خوش فرم شدن ران ها، تاثیر مثبتی در خوش فرمی کل اندام پایین تنه دارد. برای لاغری ران با تردمیل ابتدا باید منشا چاقی ران را بررسی کنید. شاید سبک غذا خوردن، رژیم غذایی یا کم تحرکی علت این موضوع باشد. در این صورت باید در کنار ورزش با تردمیل، فکری برای رژیم غذایی خود نیز بکنید که می توانید با مراجعه به پزشک تغذیه، یک برنامه منظم و حساب شده برای لاغری ران با تردمیل دریافت کنید.

لاغری پهلو با تردمیل

تجمع چربی در پهلو عموما بابت تحرک کم و خوردن غذای چرب می باشد. از این رو برای لاغری پهلو با تردمیل تنها داشتن برنامه ورزشی کافی نیست و باز هم تکرار می کنیم که از معجره لاغری با تردمیل به همراه برنامه رژیم غذایی غافل نشوید.

برنامه لاغری با تردمیل در یک ماه

برنامه لاغری با تردمیل در یک ماه  به چربی سوزی بیشتر در این مدت، تقویت عضلات، تقویت عضلات قلب، کاهش سایز، کاهش چربی در اندام های بدن و سرحال شدن شما کمک می کند. برای داشتن برنامه لاغری با تردمیل در یک ماه، مصرف دانه های چربی سوز مانند تخم کتان، میوه و سبزیجات، لبنیات و  غذاهای آبپزی به شما کمک می کند.

اما این توصیه برای همه صادق نیست و از آن جایی که اضافه وزن و محل تجمع چربی در بدن هر شخصی متفاوت است، بهترین توصیه ما در کنار خرید تردمیل خانگی، مراجعه به پزشک می باشد تا با رعایت اصول صحیح لاغر شدن، به نتیجه دلخواه برسید.

لاغری با تردمیل در یک هفته

لاغر با تردمیل در یک هفته برنامه ای عجولانه است که حتی ممکن است نه تنها به سلامت بدن شما کمک نکند، بلکه باعث آسیب به عضلات،  مفاصل و سلامت شما شود. اگر می خواهید بسیار سریع وزن کم کنید و به دنبال لاغری با تردمیل در یک هفته هستید، بهتر است در اهداف لاغر شدن تان و زمان بندی خود یک باز بینی مجدد انجام دهید. سپس با یک دید بهتر برای خرید تردمیل و لاغری در یک هفته  برنامه ریزی کنید.

راهنمای خرید تردمیل خانگی

۱. قیمت تردمیل خانگی

قیمت تردمیل خانگی عامل اثر گذار و تعیین کننده در خرید تردمیل خانگی است که بهتر است ابتدا بودجه خود را برای خرید تردمیل مشخص کنید. قیمت تردمیل خانگی در خرید تردمیل خانگی است که با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که تردمیل خانگی دارد متغیر است. پس با مشورت با افراد مطلع، برای خرید تردمیل خانگی اقدام نمایید.

۲. خرید تردمیل موتوردار یا مکانیکی

برای خرید تردمیل خانگی دو انتخاب دارید، تردمیل موتور دار یا مکانیکی. تردمیل های مکانیکی موتور ندارند و برای ورزش با آن ها باید با کمک نیروی عضلات، تردمیل را به حرکت در آورید.

۳. فضای مناسب برای تردمیل خانگی

اهمیت فضای لازم برای خرید تردمیل این است که بتوانید با خیال راحت و در بهترین شرایط برای تمرین با تردمیل آماده باشید.

۴. استحکام تردمیل خانگی

استحکام تردمیل در تردمیل های خانگی و تردمیل های باشگاهی متفاوت است. از این رو برای خردی تردمیل مشخص کنید که چه مقدار در روز یا هفته می خواهید روی آن بدوید.

۵. قدرت موتور تردمیل خانگی

قدرت موتور تردمیل های خانگی به اندازه تردمیل های باشگاهی نیست اما همین قدرت برای تمرین و دویدن روی تردمیل های خانگی کافی است.

۶. ضمانت تردمیل خانگی

هنگام خرید تردمیل خانگی، حتما درباره ضمانت و گارانتی تردمیل سوال کنید.

7. امکانات اضافی

هر تردمیل خانگی با توجه به نیازهای شما می توانند امکاناتی داشته باشند که برای خرید تردمیل خانگی باید بدانید که به چه امکانات اضافی دیگری احتیاج دارید.

خرید تردمیل خانگی از فروشگاه های معتبر اینترنتی

خرید تردمیل خانگی از مهم ترین خرید هایی است که با سلامی شما ارتباط مستقیم دارد. برای خرید تردمیل خانگی علاوه بر در نظر گرفتن قیمت تردمیل خانگی، فضای اتاق و آپشن های تردمیل باید به شرایط پزشکی خود نیز توجه کنید. خرید تردمیل خانگی و استفاده بیش از حد روزانه برای کسی که ساییدگی زانو دارد اصلا خوب نیست. از این رو توصیه می کنیم برای خرید تردمیل حتما با کارشناسان موجود در وب سایت ها مشورت کنید و سپس برای خرید تردمیل اینترنتی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *